❯   Realizace

Realizace

    


   

Jak se balí pro letadlo?

e895216267d52d560fa8faeae504c4335bfc568254c61

Letadlo Antonov se honosí titulem nejtěžší sériově vyráběné letadlo na světě. Samo váží 285 tun a uveze až 640 tun nákladu. V Česku ho uvidíte jen 2 – 3 krát za rok. Zabalit několik desítek tun nákladu a naložit je do Antonova, to byla jedna z nejzajímavějších zakázek naší firmy.

Zakázku naše společnost SANDER SUPPORT LOGISTIC získala po vyhraném výběrovém řízení ve spolupráci s firmou LOGPACK. Předmětem zakázky bylo zabalení a zabezpečení železničních kolejí a pražců na dřevěné podlahy, přeprava na letiště a asistence při nakládce pro přepravu do Indonésie. Náklad jsme balili do menšího typu Antonova - AN-124 Ruslan který má váhu 175 tun a může nést 150 tun nákladu. Zákazník upřednostnil leteckou přepravu oproti standardní námořní cestě. Šlo totiž o čas.

Důležitým kritériem pro výběr konsorcia společností SANDER SUPPORT LOGISTIC a LOGPACK, byla schopnost našich týmů zrealizovat zakázku takových rozměrů v tak krátkém čase, jaký jsme měli k dispozici. Běžně si příprava a plánování takového rozsahu vyžádá i týdny, zatímco zde jsme měli k dispozici jen pár dní.

Celkem se do Antonova muselo naložit 34 nákladových kusů:

  • 8 palet s výhybkami o rozměrech 10,5 x 2 m o hmotnosti 5 tun každá paleta
  • 26 balíků železničních betonových pražců o hmotnosti od 2 do 5 tun

Velmi důležité bylo zajistit náklad tak, aby nedošlo k jeho uvolnění a následnému pohybu, zejména při vzletu a přistání, kdy může docházet k přetížení až 5G. Kvůli takovému přetížení totiž náklad až pětinásobně zvýší svou váhu. Proto jsme pro fixaci použili masivní dřevěné hranoly,závitové tyče M16 a tkané vázací pásky s pevností v tahu 2500 kg. Veškeré řezivo muselo být ošetřeno a označeno dle mezinárodních předpisů ISPM IPPC no.15.

Samotné balení a nakládka na kamiony probíhala v prostorách společnosti SANDER SUPPORT LOGISTIC ve Frýdku-Místku. Náklad se pak přepravil na letiště v Mošnově, kde probíhalo naložení do letadla.

K nakládce letadla má oprávnění výhradně vyškolená posádka letadla. Na nás bylo připravit load masterovi, odpovědnému za bezpečnost nákladu a jeho umístění v nákladovém prostoru letadla, detailní specifikaci zásilky tzn.pro každý kus nákladu jeho rozměry, hmotnost a způsob manipulace.

Náročnost celého projektu spočívala nejen v množství a hmotnosti zásilky, ale zejména ve velmi krátkém čase na realizaci celé zakázky. To ocenili jak český exportér výhybek, tak hlavně indonéský příjemce a objednatel přepravy.

Pokud chcete, podívejte se na záznam České televize, jak se nakládá Antonov.

Celý článek si můžete přečíst v elektronickém magazínu Packaging Herald

   

   


   

Exportní balení nového typu tramvaje pro Inekon Group - více v přiloženém videoodkazu, které bylo vysíláno ve zprávách České televize.

Exportní a zámořské balení

   


   

Balení do teplem smrštitelné folie

Balení  Balení  Balení kotlů

Balení  Balení  Balení

   


   

Všechny reference

  • balení částí kondenzátorů pro elektrárny pro přepravu do Turecka a do Polska
  • balení kotlů pro přepravu do Holandska a Maroka
  • Exportní balení nového typu tramvaje pro Inekon Group

   


   

Kontejnerizace - cesta k efektivitě v logistice

V SANDER SUPPORT LOGISTIC se na kontejnerizaci specializujeme. Zabalíme a bezpečně doručíme jakýkoli náklad.

Kontejnerizace je systém přepravy a manipulace s materiálem spočívající v používání standardizovaných kontejnerů jako prostředků pro vytváření větších manipulačních jednotek pro uplatnění příslušných mechanizačních a automatizačních prostředků. Výhodou kontejnerizace je:

  • jednoduchá a snadná manipulovatelnost překládky
  • snížení nákladů na manipulaci se zbožím u odesílatele i příjemce
  • snížení nákladů na balení zboží, obalovou techniku i materiály
  • velmi dobrá skladovatelnost
  • využití mechanizace a automatizace

Význam kontejnerizace

Obecně platí, že kontejnerizace je spolehlivá, urychluje ložné operace a přepravu zásob. Kontejnerizace je založena na zásadě soustředění potřebných zásob do větších celků, se kterými lze mechanizovaně manipulovat. Použití kontejneru jako přepravního obalu je efektivní tehdy, dochází-li v průběhu manipulačních a přepravních procesů ke střídání druhů dopravy a jsou-li dostupné příslušné mechanizační prostředky.

Cílem kontejnerizace bývá zajištění rychlé a levné přepravy materiálu, zboží či zásob kamkoli na světě s využitím různých druhů dopravy. Kontejnerizace má prvořadý význam v rámci systému logistické podpory. V logistické podpoře kontejnerizace urychluje a zjednodušuje dopravně-zásobovací činnosti.

Rozdělení kontejnerů

Kontejnerizace

Kontejnery lze dělit do skupin podle několika hledisek:

Podle velikosti:

  • malé, do 3 m3
  • střední od 3 do 15 m3
  • velké nad 15 m3

Podle typu přepravy

  • pro silniční přepravu
  • pro přepravu po železnici
  • pro námořní a lodní přepravu
  • pro leteckou přepravu

Podle přepravovaného nákladu

  • univerzální kontejnery
  • kontejnery pro sypký materiál
  • kontejnery nádržkové
  • termické kontejnery
  • plošinové kontejnery

Je velmi důležité, aby zákazník věděl předem o jaký typ materiálu při přepravě půjde a jaký druh dopravy se použije. Velmi často se také typ dopravy na jedné trase střídá - silniční, námořní, železniční.

Ve společnosti SANDER SUPPORT LOGISTIC jsme schopní zabalit jakýkoli náklad. Zajistíme jeho bezpečnou přepravu až do místa určení.

Zpracovávám...

Máte zájem o naše služby? Kontaktujte nás!

Proč si vybrat právě nás?

Jsme flexibilní
Vždy se snažíme reagovat na aktuální požadavky zákazníků, na nezbytné změny v termínech realizací.
Jsme moderní
Neustále pro vás sledujeme a aktivně aplikujeme nejmodernější materiály a trendy v obalovém průmyslu.
Jsme spolehliví
Zakládáme si na dodržování sjednaných termínů, podmínek i způsobů realizace. Jsme zkrátka spolehliví.
Jsme profesionální
Pracujeme na základě Směrnice pro exportní balení HPE, která je mezinárodně uznávaným kritériem kvality.