Kontejnerizace
Jakékoliv zboží naložíme do kontejneru
Cenově nejefektivnějším způsobem přepravy zboží zůstává i nadále kontejnerizace a následná přeprava produktu ve standardizovaném kontejneru. A s tou máme mnohaleté zkušenosti, které bychom rádi dali k dispozicí i Vám.
Nabízíme komplexní služby. Pro nakládku do kontejneru máme k dispozici 16ti tunový kalmar, 5ti tunový hyster a nakládací systém joloda. Našim hlavním cílem je minimalizace Vašich starostí, práce a časové investice.
Exportujete? Pokud přepravujete strojní zařízení nebo investiční celek, tak vše sami rozložíme. Postaráme se o návrhu obalu, samozřejmě i o samotné balení, dále o nakládku i přepravu, a nakonec i o zajištění veškerých celních formalit a pojištění.
Pokud importujete, tak se naopak se postaráme o veškerou vykládku, ať už z železničních vagonů nebo z přepravních kontejnerů. Vše řádně vybalíme, svezeme na místo určení a případně složíme do původního stavu.
Jaké zásilky pro Vás kontejnerizujeme
- běžné zásilky
- paletové zboží
- nestandartní břemena
- specifické zásilky vyžadující obalový materiál na míru
- těžké zásilky, stroje, kolejnice, odlitky, automobily…
- investiční celky (přesuny jednotlivých strojů i celých technologických linek, stěhování výrobních technologií)
Nakládáme do kontejnerů o maximální délce 12 metrů a šířce 2,2 metru. Podrobně jsou specifikace kontejnerů rozebrány níže.
Nakládka a vykládka kontejnerů
Nakládku kontejnerů můžeme zajistit ve vlastních prostorách ve Frýdku-Místku, ale rádi přijedeme s našim týmem a technikou přímo k Vám.
K dispozici máme vysokozdvižné vozíky o nosnostech 10, 16 a 26 tun. Disponujeme i speciální manipulační technikou a krom naložení a vyložení zboží zajistíme samozřejmě i překládku kontejnerů z jednoho dopravního prostředku na druhý (kamion/železnice/loď).
Fixace a ošetření zásilek
Provedeme odbornou fixaci a zajistíme vše proti pohybu v samotném kontejneru. Tepelně ošetříme palety i veškerý další materiál u kterého je to třeba. Zajistíme produkty před nežádoucími vlivy prostředí, jako je slaná voda nebo výkyvy teplot.
Postupujeme dle mezinárodního standardu HPE.
Skladování
Pro uskladnění zboží a materiálu čekajícího na další manipulaci – tedy například na balení, nakládku či export, máme k dispozici sklady ve dvou lokalitách:
- Frýdek-Místek (napojení na Ostravu a tah na sever na Polsko)
- Zábřeh na Moravě (u hlavního tahu Olomouc – Mohelnice – Hradec Králové)
Využít je možno až 1400 m2 krytého skladu a 7200 m2 otevřené plochy. Vše je oploceno a střeženo kamerami – více informací najdete v sekci skladování.
Přeprava
Vybereme pro vás nejefektivnějším trasu a způsob přepravy vzhledem k vašim požadavkům na čas, cenu a samozřejmě dle cílové destinace. Zajistíme samotný převoz skrze naše dlouhou spoluprací osvědčené partnery.
Další služby
Pojištění u pojišťovny Colonnade Insurance S.A. (AIG). Konkrétně pojištění odpovědnosti zasilatele, pojištění zasilatele jako cizího silničního dopravce a pojištění zboží během přepravy.
Exportní a importní celní odbavení, poradenství a zastupování v celém celním řízení.
Typy a specifikace kontejnerů
Uvedené údaje jsou průměrnými specifikacemi jednotlivých typů kontejnerů a mohou se lišit série od série. Samozřejmě Vám doporučíme kontejner, který bude odpovídal potřebám vašeho nákladu. Rozměry a váha jsou uvedeny pro vnitřní prostory kontejneru.
Standardní kontejnery
Typ | Délka | Šířka | Výška | Kapacita | Nosnost |
20 stop | 5,900 m | 2,350 m | 2,393 m | 33,2 m3 | 21,770 tun |
40 stop | 12,036 m | 2,350 m | 2,392 m | 67,7 m3 | 26,780 tun |
Vylepšené kontejnery
Typ | Délka | Šířka | Výška | Kapacita | Nosnost |
20 stop | 5,900 m | 2,311 m | 2,286 m | 32,63 m3 | 28,180 tun |
40 stop High Cube | 12,036 m | 2,350 m | 2,697 m | 76,30 m3 | 26,510 tun |
Reefer containers
Chlazené přepravní kontejnery. V závislosti na potřebách daného produktu je možné udržovat konstantní teploty v rozsahu -25 °C až +25 °C.
Typ | Délka | Šířka | Výška | Kapacita | Nosnost |
20 stop | 5,425 m | 2,275 m | 2,260 m | 28,3 m3 | 20,800 tun |
40 stop | 11,493 m | 2,270 m | 2,197 m | 57,8 m3 | 25,580 tun |
40 stop High Cube | 11,557 m | 2,294 m | 2,500 m | 66,6 m3 | 25,980 tun |
Open top
Kontejner s otevřenou střechou. Krytí shora je obvykle řešeno plachtou.
Typ | Délka | Šířka | Výška | Kapacita | Nosnost |
20 stop | 5,894 m | 2,311 m | 2,354 m | 32,23 m3 | 21,600 tun |
40 stop | 12,028 m | 2,350 m | 2,345 m | 66,5 m3 | 26,630 tun |
Flat rack
Otevřená platforma pouze s pevným předním a zadním čelem. Vhodné pro těžké a speciální zásilky.
Typ | Délka | Šířka | Výška | Kapacita | Nosnost |
20 stop | 5,61 m | 2,228 m | 2,233 m | - | 27,722 tun |
40 stop | 12,06 m | 2,228 m | 2,233 m | - | 38,918 tun |
Platforma
Kompletně otevřená platforma, vhodná hlavně pro nestandardní zásilky.
Typ | Délka | Šířka | Výška | Kapacita | Nosnost |
20 stop | 6,07 m | 2,43 m | 2,23 m | - | 23,933 tun |
40 stop | 12,19 m | 2,43 m | 1,95 m | - | 30,117 tun |
Reference
S kontejnerizací a nakládkou kontejnerů máme bohaté zkušenosti. Zde je jen několik příkladů úspěšně realizovaných projektů:
- balení strojní linky na výrobu ozubených kol pro zámořskou přepravu (do Thajska). Následná kontejnerizace celé zásilky a naložení námořních kontejnerů na kamiony.
- nakládka strojní linky v Hyundai Motor Manufacturing Czech.
- nakládka důlních výztuží
- balení strojní linky na výrobu izolačních materiálů Rockwool, následné uskladnění v našich skladovacích prostorách a následná nakládka do kontejneru pro další přepravu
- mnohé další
Doufáme, že brzy budeme moci přidat mezi zajímavé reference i Vás!
Proč si vybrat právě nás?